FAQ – Najczęściej Zadawane Pytania
Wiadomości SMS z potwierdzeniem trasy, ceny i numerem telefonu do kierowcy wysyłamy dzień przed podróżą, zazwyczaj do godziny 21.00 polskiego czasu. Jeżeli do tego momentu nie otrzymałeś od nas wiadomości – prosimy o kontakt
Dla przykładu załóżmy, że dzisiaj jest piątek, a Twój wyjazd na lotnisko zaplanowany jest na godzinę 3.00 w nocy z piątku na sobotę. Potwierdzenie SMSowe dostaniesz dzisiaj (czyli w piątek) wieczorem.
Cena dotyczy wszystkich pasażerów z danej rezerwacji. Przykładowo, cena z Opola do Wrocławia to 299 zł za samochód osobowy. Jeżeli rezerwacja jest tylko dla 1 osoby, koszt wyniesie 299 zł. Jeżeli jadą 2 osoby, koszt wynosi tyle samo, ale rozkłada się po połowie; 3 osoby zapłacą również 299 zł, ale koszt przejazdu rozkłada się wtedy na całą trójkę. Nie łączymy rezerwacji, stąd niemożliwe jest współdzielenie kosztów przejazdu z obcymi pasażerami z innych rezerwacji. Po więcej informacji, kliknij tutaj – Jak prawidłowo odczytywać dane w cenniku.
Tak, jak najbardziej. Do ceny, poza standardową dopłatą za nadprogramowe kilometry, doliczymy w takim wypadku koszt dodatkowego przystanku. Szczegóły znajdziesz w cenniku.
Jeżeli chcesz dopisać kolejne adresy do rezerwacji, wykorzystaj pole „Dodatkowe uwagi” na samym dole. Możesz też wpisać dodatkowe numery telefonów do pasażerów z tych adresów.
Tak, jak najbardziej, ale proszę mieć na uwadze, że przy większej ilości bagażu może pojawić się problem z miejscem w bagażniku. W takim przypadku to zamawiający ponosi ryzyko związane z niemożnością wykonania przez nas usługi i braku możliwości przyjazdu na lotnisko na czas.
Po wyjściu ze strefy odbioru bagażu, kiedy będziesz gotowy do drogi, skontaktuj się z kierowcą, który czeka na Ciebie niedaleko lotniska. Samochód podjedzie po około 2 minutach pod wyjście z terminala z przylotów. Dogodnym miejscem do zatrzymania jest trzeci pas (licząc od budynku terminala) – na pierwszym pasie czekają taksówki, na drugim zobaczysz przystanek autobusowy, a trzeci to właśnie miejsce, gdzie zatrzyma się nasz kierowca.
Kiedy odbierzesz już bagaże i będziesz gotowy do drogi, skontaktuj się z czekającym na parkingu kierowcą. Niestety w chwili obecnej nie ma możliwości wjazdu pod terminal przylotów (oznaczony jako Terminal C), dlatego skieruj się na lewo w kierunku Terminala B – tam nasz pracownik będzie mógł się bezpiecznie zatrzymać. Odległość do przejścia wynosi około 100 m.
Po odebraniu bagażu, gdy będziesz gotowy do drogi, skontaktuj się z naszym kierowcą, który czeka kilka minut drogi od lotniska. Następnie udaj się na zewnątrz na pas KISS & FLY (jest to trzeci pas, licząc od budynku terminala). Możesz podejść kilkanaście metrów w prawą stronę – jest tam zwykle mniej podróżnych i więcej miejsca do zatrzymania.
Po odebraniu bagażu, gdy będziesz gotowy do drogi, skontaktuj się z naszym kierowcą, który czeka kilka minut drogi od lotniska. Następnie skieruj się na poziom +1 (czyli na Odloty) i wyjdź którymkolwiek wyjściem. Ponieważ lotnisko Chopina jest dość duże, dla ułatwienia podaj kierowcy oznaczenie tego wyjścia (litery A, B, C, D lub E – znajdziesz je na słupach na zewnątrz terminala).
Nie, obsługujemy całe województwo opolskie, a jeżeli jest potrzeba, możemy pojechać również z każdej innej miejscowości w województwach ościennych. Dla przykładu, możemy pojechać na którekolwiek lotnisko z Kłodzka, Oleśnicy, Kępna, Rybnika, Raciborza, Wielunia itd.
Tak, wielokrotnie jeździliśmy z klientami nad nasze polskie morze, jak również w góry, do hoteli, na konferencje, do spa itp. Wprawdzie większość naszej działalności stanowią przewozy na lotniska, ale nie ma u nas żadnego problemu z zarezerwowaniem innego typu transportu.
Przede wszystkim nie martwić się! Monitorujemy loty naszych pasażerów i zdarza się, że wcześniej od nich wiemy, że samolot będzie miał opóźnienie. Pamiętaj, że kierowca zawsze odbierze Cię z lotniska, nie odjedzie bez Ciebie. Przy dużym opóźnieniu lotu lub innych czynnikach, na które nie mamy wpływu, być może trzeba będzie poczekać na nasz pojazd nieco dłużej. W przypadku opóźnień większych niż kilka godzin lub odwołania lotu, prosimy o wiadomość SMS lub Whatsapp.
W związku z tym, że prowadzimy indywidualne przewozy osób, pojazd zatrzymuje się pod adresem wskazanym przez pasażera (pasażerów) podczas rezerwacji. Mówiąc krótko – jeździmy spod Twojego domu pod same drzwi terminala.
Tak, posiadamy podstawki dla starszych dzieci oraz trzy wielkości fotelików – dla najmniejszych mamy nosidełka, dla trochę starszych i większych młodocianych foteliki. Podaj nam liczbę i wiek dzieci, a nasz kierowca podjedzie z zamontowanymi siedzeniami dla dzieci przygotowanymi wg zamówienia.
Niestety nie ma możliwości współdzielenia przejazdu. W wyjątkowych przypadkach możemy połączyć kursy dwóch różnych rezerwacji po uprzednim uzyskaniu zgody wszystkich zainteresowanych – w takim przypadku udzielamy zazwyczaj rabatu.
Krótka odpowiedź: nasze biuro, chyba że klient życzy sobie inaczej. Sugerujemy naszym pasażerom odpowiednią godzinę tak, żeby bezpiecznie i zapasem czasu dojechać na lotnisko (zaleca się być na miejscu zwykle na 2 do 2,5 godziny przed odlotem). Jeżeli klient zgłosi chęć wcześniejszego pojawienia się na lotnisku, w miarę możliwości przesuniemy wyjazd na żądaną przez niego godzinę. Nie zalecamy jednak wyjeżdżać później, niż sugerujemy – w takim przypadku dokonujemy zmiany na pełną odpowiedzialność pasażera. Proszę mieć na uwadze, że kierowca może z własnej inicjatywy zadzwonić do klienta na kilka godzin przed wyjazdem i zasugerować wcześniejsze wyruszenie w drogę, z powodu nieprzewidzianych okoliczności (korek, wypadek, niesprzyjające warunki atmosferyczne itp).
Tak, wszyscy nasi kierowcy władają komunikatywnym angielskim. Niemalże codziennie odbieramy kogoś, kto nie mówi po polsku, jest to więc dla nas chleb powszedni. Oczywiście nie ma również problemu z odbiorem osób, które nie mówią po polsku ani po angielsku – kierowca na pewno sobie poradzi!
Kierowca zawsze dzwoni lub pisze SMS do oczekującego na transport pasażera kilkanaście minut przed przyjazdem na miejsce. Nie ma więc potrzeby stać przed domem w oczekiwaniu na przyjazd pojazdu. Należy mieć na uwadze, iż drobne opóźnienia, spowodowane nieprzewidywalnością ruchu drogowego, są wpisane w transport lądowy, jednakże staramy się być zawsze na czas.